I. POZIV
Dva koraka
A. Osobni
• Razmišljati o izvještaju o stvaranju čovjeka iz Knjige Postanka 1,2631 i 2,4b7, otkrivajući u njemu poziv na božansko sinovstvo i na slobodu svakog čovjeka.
B. Zajednički
• Priopći osobne odjeke na Postanak 1 i 2.
• Podijeli s drugima što te najviše pogodilo u tim tekstovima.
• Izrazi svoju misao o čovjeku koji je stvoren slobodan i na sliku Božju, navodeći u čemu ti tekst predstavlja poteškoće.
• Ispričaj događaj iz svoga života u kojem si iskusio zrelije i slobodnije prianjanje franjevačkom pozivu.
II.  “RANJENA” SLOBODA
Dva koraka
A. Osobni
• Razmišljati o izvještaju o stvaranju čovjeka iz Knjige Postanka 3, otkrivajući u njemu zauzimanje vjernika u borbi između “duha tijela” i “duha Božjega “.
B. Zajednički
• Priopći osobne odjeke na Postanak 3.
• Podijeli s drugima što te najviše pogodilo.
• Izrazi svoju misao o ljudskoj “ranjenoj” slobodi polazeći od svog iskustva.
• Ispričaj događaj iz svoga života u kojem si se morao boriti kako bi se otvorio Duhu Božjemu.
III. NA PUTU RASTA
Preispitati barem jedan dio vlastitog puta franjevačkog života.
A. Osobni
• Koji odjek izaziva u tebi govor o «trajnom procesu rasta tijekom životnih dobi, pa i u svojim ograničenjima i uvjetovanostima«?
 Opiši u kojim slučajevima si doživljavao sljedeće stvarnosti: zahvalnost, povjerenje, unutarnja radost, utjeha, napor, obeshrabrenje, razočarenje?
 Na koji ti način to pomaže čitati i tumačiti tvoju povijest rasta u zvanju?
B. Zajednički
 Promišljati o slijedu rasta u vlastitom pozivu: prije ulaska, u početnom razdoblju, u prvim zavjetima, prije vječnih zavjeta, u pojedinim službama, u zrelosti, starosti…
 Podijeli u bratstvu ili na nekom susretu generacijske ili interesne grupe svoje razmišljanje o sljedećoj tvrdnji «Formacija, u sebi nikad nije dovršena, ona nije više samo školsko vrijeme pripreme za zavjete, nego predstavlja teološki način promišljanja samoga franjevačkoga života».
 Koje prijedloge za rast vlastite formacije bi dao sam sebi, a koje drugima?

pdf iconPozvani rasti u trajnoj formaciji – siječanj 2012.pdf